Upravljamo večstanovanjske, stanovanjsko-poslovne, poslovno-stanovanjske in poslovne stavbe, kot tudi kotlovnice in parkirne prostore.
Storitve upravljanja zajemajo:
- organizacijsko-administrativna opravila
- tehnično-strokovna opravila,
- finančno-računovodska in knjigovodska opravila,
- pravno-premoženjska opravila,
- vodenje rezervnega sklada.
Zraven tega vam nudimo še:
- obračunski program Imagine
- ii-Portal
- prisotnost upravnika na vseh sestankih, na katere je vabljen brez doplačila
- enakovredna uvrstitev izvajalcev, ki jih predlagajo lastniki ali nadzorni odbor
- stalno telefonsko dosegljivost upravnika
- po želji parafiranje vseh računov s strani pooblaščenih predstavnikov objekta pred zaključkom vsakomesečnega obračuna
- pošiljanje ločene položnice za rezervni sklad
- upravljanje vaše stavbe skladno z dobrimi poslovnimi običaji in s skrbnostjo dobrega gospodarja
Organizacijsko-administrativna opravila zajemajo:
- vodenje evidence lastnikov in najemnikov (pridobitev, nastavitev, ureditev, vodenje ter posodabljanje evidenc o lastnikih, pooblaščenih zastopnikih in najemnikih)
- vodenje evidence nepremičnin (pridobitev, nastavitev, vodenje in posodabljanje evidenc o posameznih delih in skupnih prostorih)
- koordiniranje in spremljanje sprejetih odločitev lastnikov (zagotavljanje izvajanja sprejetih odločitev in obveščanje o realizaciji sklepov, vsaj enkrat letno organiziranje zbora etažnih lastnikov)
- informiranje (zbiranje in posredovanje podatkov potrebnih za vzpostavitev in vodenje katastra stavb. Podatki vsebujejo informacije o prenovi, površinah, številu prostorov, rabi posameznih delov, itd.)
- sklepanje pogodb v imenu in za račun etažnih lastnikov
- nadzor nad izvedbo vzdrževalnih del
- nadziranje vseh pogodbenih izvajalcev
- sporočanje o spremembah lastništva posameznega dela stavbe Geodetski upravi Republike Slovenije
- koordiniranje in spremljanje izvajanja sprejetih odločitev ter obveščanje lastnikov
- omogočanje vpogleda v pogodbe, sklenjene s tretjimi osebami glede poslov obratovanja in vzdrževanja stavbe
Tehnično-strokovna opravila zajemajo:
- priprava primopredaje stavbe, poročilo o ogledu in primopredaji
- organizacija nujnih (intervencijskih) vzdrževalnih del
- razreševanje škodnih primerov z zavarovalnico in organiziranje odprave škod
- organiziranje odprave napak
- prisotnost upravnika na stavbi
- pregled stavbe ter zbiranje podatkov o potrebnih vzdrževalnih delih ali prenovi;
- izdelava načrta vzdrževanja (za obdobje enega do petih let), organiziranje obravnave načrta ter njegove verifikacije po lastnikih
- izdelava terminskega plana izvedbe načrta z oceno predvidenih stroškov vzdrževanja
- izračun mesečnega prispevka v rezervni sklad in obveščanje etažnih lastnikov v tej zvezi
- popis, objava del ter zbiranje ponudb, cenikov, predračunov
- izdaja naročil za vzdrževalna dela manjše vrednosti;
- pridobitev ustreznih soglasij in dovoljenj za izvajanje vzdrževalnih del;
- priprava in sklepanje pogodb o izvajanju večjih vzdrževalnih del in dolgoročnih pogodb o servisiranju (redna servisna dela na skupnih delih in napravah);
- organiziranje nadzora pri izvajanju del;
- izdelava letnega poročila o delu upravnika za posamezno stavbo
- organizacija odprave napak v garancijski dobi
- organizacija nalog, potrebnih za izvršitev inšpekcijskih odločb
- oštevilčenje in označitev stanovanj in drugih prostorov z identifikacijskimi oznakami
Finančno-računovodska in knjigovodska opravila zajemajo:
- knjiženje prejetih računov (prejem, vsebinska in formalna kontrola ter knjiženje računov)
- razdeljevanje računov (delitev stroškov na osnovi prejetih računov, po veljavnih ključih delitve)
- knjiženje terjatev in spremljanje plačil
- plačevanje računov iz prejetih sredstev strank (ugotavljanje prejetih plačil in plačevanje računov dobaviteljev)
- izdelava finančnih poročil in informiranje lastnikov
- opominjanje dolžnikov in izterjava terjatev
- sklepanje pogodb v okviru pooblastil
Pravno-premoženjska opravila zajemajo:
- zastopanje lastnikov v sodnih in upravnih zadevah v obsegu zakonskih pooblastil ali pooblastil danih v pogodbi med lastniki in upravnikom
- posredovanje dokumentacije odvetniku za izvedbo postopkov pred upravnimi organi in sodiščem, povezanih s skupnimi prostori, deli, napravami in pripadajočim zemljiščem stavbe
- pravna pomoč in svetovanje v zvezi z upravljanjem skupnih prostorov, delov, naprav in zemljišča stavbe
- zbiranje podatkov za tožbe in izvršilne predloge pri sodišču
- vlaganje izvršilnih predlogov in tožb zaradi sodne izterjave neporavnanih obveznosti v zvezi z uporabo ali upravljanem stavbe in njenih posameznih delov
- vložitev izključitvene tožbe v imenu etažnih lastnikov
Vodenje rezervnega sklada – opravila vodenja rezervnega sklada zajemajo:
- strošek vodenja
- posebni račun (za vodenje rezervnega sklada se odpre ločeni bančni račun pri banki, ki jo s sklepom potrdi skupnost etažnih lastnikov. Stroški vodenja računa se zaračunajo na posebni položnici. Vsa izplačila se izvajajo v skladu s sprejetimi sklepi ter po predhodni odobritvi predstavnika etažnih lastnikov, oziroma za to pooblaščene osebe, ki je zraven upravnika pooblaščen za ta račun).